Про переваги контекстної реклами на http://www.push-k.com.ua можна сказати багато. Сьогодні це один з найбільш ефективних інструментів маркетингу. Використовуючи його, постачальник товару або послуг може гранично швидко досягти клієнта. При цьому від рекламодавця не потрібно великих фінансових вкладень. По суті, це невеличке оголошення, що складається всього з двох або трьох пропозицій. Зміст тексту завжди відповідає темі сторінки, а отже, запиту користувача. Щоб отримати результат, досить розмістити рекламу на підходящої майданчику і потім відстежувати події. Контекстну рекламу зручно використовувати для досягнення цільової аудиторії. У момент найвищого попиту на товар або послугу користувач просто переходить за посиланням.

Оплата за рекламу зазвичай визначається кількістю кліків. Сума в даному випадку стягується за перехід зі стороннього ресурсу на цільову сторінку. Деякі сайти працюють з рекламодавцем за принципом аукціону. Пріоритет отримує той постачальник, який готовий заплатити за розміщену посилання дорожче. Хоч би якими були вкладення, завдання контекстної реклами — підвищити обсяг продажів. Надалі рекламодавець уважно відстежує, які ресурси виявилися прибутковими, а які ні. Нерентабельні майданчики вилучаються з кампанії.

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

Please enter your comment!
Please enter your name here